Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Tuesday, 31 December 2013

Goodbye hardest year, welcome new year 2014..

Dan mimpi-mimpi buruk telah kutinggalkan lama..
Apalagi cerita tentang kenangan dan memori yang pahit..
Aku terlalu banyak belajar pahitnya hitam, bahkan kilaunya perak..
Mataku kini lebih terbuka..
Hatiku kini terjaga dan digandeng berjajaran dengan dunia..
2014, aku milikmu..
Tentang perjalanan yang kebahagiaannya akan dimulai..
Pertanyaan2 besar telah terjawab..
Langkah ini berlari segera..lebih jauh dari langkahan sebelumnya..
Prestasi, cinta..dan yang selalu sibuk aku cari kedamaiannya..
Kini duniaku ini milikku sendiri..
Tahun yang baru..
Akan lebih banyak doa terucap daripada sebelum2nya..
Mama, papa, keluarga besar terima kasih kalian buat hidupku sempurna..
Kalian keluarga yang hebat..
Dan para sahabat2ku kalian ga pernah buatku merasa sendiri, aku sangat mencintai kalian..
Dan untuk seseorang yang terus menemaniku sepanjang ratusan hari2 tanpa lelah..
Bersedialah tetap menguatkanku, aku menyayangimu ..

Amin..

0 comments:

Post a Comment